سروشسروش، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره

سروش

نفس زندگیم

1392/10/5 19:48
نویسنده : فاطمه
370 بازدید
اشتراک گذاری

سروش جانم این روزا حال خوبی دارم چون تو پسر قشنگم داری روز به روز رشد میکنی وبزرگتر و شیرین تر میشی وکارایی میکنی که منو بیشتر عاشق خودت میکنی مثلا اگه از کنارت رد بشم وبغلت نکنم یه جیغ های قشنگی میزنی که منو دیوونه ی خودت میکنی ویااینکه با آب دهنت بادکنک درست میکنی وپوووووووووووووف میکنی وهمش به دهن مامانی نگاه میکنی ودوست داری باهات حرف بزنم.پسر خوشخنده ی من دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم.حرفایی که پسرم بامامانی تکرار میکنه هه-ها-د-ل-آقا-بو

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان رادمهر
18 دی 92 14:25
سلام فاطمه جون خوبی؟گل پسرت خوبه؟همسری خوبه؟ چه پسر جیگری داری خیلی بامزس - من خیلی وقت پیش وبتو دیده بودم منتهی فرصت نکردم برات کامنت بذارم این روزا رادمهر خیلی وروجک شده حتی بم فرصت نمیده وبشو آپ کنم - امیدوارم هرجا که هستین خوب و خوش باشین از طرف من دوتا ماچ آبدار از لپای عسلیش بکن لینکت کردم
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم قربونت برم ما خوبیم شماخوبید.ماشاالله رادمهرجون واسه خودش آقایی شده.خدابراتون حفظش کنه ممنون که بهمون سر زدی.قند عسل وجای من ببوس وبه آقاتونم سلام برسونید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سروش می باشد