سروشسروش، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

سروش

روز پدر

1393/2/22 14:43
نویسنده : فاطمه
407 بازدید
اشتراک گذاری

چون سایه رب بر سر ما سایه پدر بود

 

بر سایه رب در صحف همسایه پدر بود

 

ایزد چو بفرمود که او رب صغیر است

 

در دفتر عشق آیه و سر مایه پدر بود

 

پدرم روزت مبارک....

 

بابا جون بخاطر همه زحمت هایی که برام کشیدی ازت ممنونم

 

 

 

سروش جانم اگر بدانی چه کسی کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین

روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است: پدرت را میپرستی

 

روز مرد رو به همسر عزیزم که اولین ساله طعم پدر شدن رو چشیده و بابای خودم

و پدر شوهر عزیزم و همه ی باباهای دنیا تبریک میگم.

 

هه هه هه ...قیافه رو

 

پسری که عاشق توت فرنگیه

 

به مامان نگاه میکنی تا بهت توت فرنگی بدم خوشگلم

 

 

نوش جونت عزیز دلم

 

javascript:void(0)

خدایا چنان کن سر انجام کار تو خشنود باشی وما رستگار...

خدایای خوب و مهربان سروشم رو در پناه خودت نگه دار

پسندها (6)

نظرات (9)

اتی مامان
22 اردیبهشت 93 16:25
هزارالله اکبر...به سروش جونچه جای قشنگی مامان فاطمه...خاله جون خیلی شبیه خواهر زاده ی منی اسمش امیر رضا عکسش رو میزارم ببینی
فاطمه
پاسخ
ممممممممممممممممممممممممممممممممممنونم خاله جون
اتی مامان
24 اردیبهشت 93 23:02
سلام همشهری...بالاخره عکسهای امیررضای من رو دیدی؟خیلی شبیه سروش جونهنه؟
فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم کدوم عکس من که عکسی ندیدم
اتی مامان
25 اردیبهشت 93 12:53
برو تو قسمت دوستان امیرعلی ادامه مطلب رو بزن تا بقیه عکسها بیادپسرم میگه نه شبیه نیست ولی به چشم من شبیه
فاطمه
پاسخ
خدا حفظش کنه
اتی مامان
27 اردیبهشت 93 8:08
فاطمه
پاسخ
مامان رادمهر
28 اردیبهشت 93 13:37
وااااای خوشبحال سروش چه جای خوشگلی زندگی میکنه چه طبیعتی به بهبیخود نیست هرچی ما میگیم بیایید خونمون حاضر نیستید بیایید
فاطمه
پاسخ
ایشاالله به موقعش مزاحم میشیم
ز.ر
28 اردیبهشت 93 22:00
ای جااااااااااااااان چه عکسای خوشگلی انداختی سروش جون
فاطمه
پاسخ
قربونت عزیزم
شیما مامان شاهین کوچولو
31 اردیبهشت 93 16:22
به به چ جاهای خوشگلی عکس انداختی مامانی ماشاله به اقا سروش خیلی نمکیه نوش جونت خاله توت فرنگی میخوری...دهنمون اب افتاد
فاطمه
پاسخ
مرسی خاله مهربون
اتی مامان
31 اردیبهشت 93 22:25
عزیزم کجایی!دلم برا سروش جون تنگیدهبه روز نیستیلطفا"چندتا عکس جدیدسروش خاله رو بزارای عزیز دلمی سروش...فاطمه جون واقعا" مهرش به دلم افتاده
فاطمه
پاسخ
قربونت برم سروش انقدر اذیتم میکنه خیلی وقت نمیکنم وبلاگش رو به روز کنم.چشم عزیزم حتما میزارمکوچیکته آتی جون
اتی مامان
31 اردیبهشت 93 22:29
فاطمه جون راستی خونتون هرسین, یا کرمانشاه؟خدارو چه دیدی شاید همدیگرو هم دیدیم
فاطمه
پاسخ
وای خدای من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سروش می باشد