سروشسروش، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

سروش

پایان هفت ماهگی

1393/1/23 17:40
نویسنده : فاطمه
565 بازدید
اشتراک گذاری

تو ی سال جدیدپسر گل من که خیلی هم شجاع هست چهار تا دندون از بالا در آورده.نمیدونید که چقد آقا

 

سروش من درد کشید....دردش به جون مامان آخه پسرم داره بزرگ میشه این دردها رو باید تحمل کنه آخ

 

که چه زجری میکشم وقتی میبینم پسرم به خاطر درد دندونش جیغ میزنه.

 

 

اینم عکس سروش جونم در حال خوردن کباب برا تسکین درد دندونش

 



 

 سروش جون تویه گردش آخر هفته ایی....

 

 

 

 

الهی من فدای این پسر موتور سوارم

 

خیلی دوست دارم خدا..

پسندها (2)

نظرات (10)

شیما مامان شاهین کوچولو
25 فروردین 93 0:20
الهی قربون سروش جون بشم که اینقدر دردو تحمل میکنه... مامانی خیلی سخته درکت میکنم ما هم همین مشکلو الان با شاهین داریم واسه دندوناش خیلی غر میزنه... ایشاله دندونای بعدیش براحتی و بی دردسر در بیان
فاطمه
پاسخ
قربونت برم عزیزم شاهین جون رو جای من ببوووووووووووووووووووووس
مامان هدیه
27 فروردین 93 16:55
سلام ما هم دوستش داریم با اون چشمای گیراش ماشاالا
فاطمه
پاسخ
ممنونم.واسه مامانی وبهراد جونم
سعید
28 فروردین 93 20:56
خدا بهتان ببخشه ماشاالله روز به روز خوشگلتر و خوشتیپتر میشه مییییییییییییی بوووووووووووممممممممششششش. (یه بوس کشدار)
فاطمه
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووونم
نازنین
28 فروردین 93 21:06
وای چه پسر نازی می بوسمش
فاطمه
پاسخ
عزیز دل خالشه این نازنین خوشگله بازم پیش مون بیا عزیز دلم
مامان مهدیه
1 اردیبهشت 93 11:47
سلام دوست خوبم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
فاطمه
پاسخ
سلام به مامان جون مهربون ودوقلوهای خوشگلش بهتون رای دادم انشالله برنده بشن[نیشخند
فاطمه
6 اردیبهشت 93 16:41
وای چه نی نی نازی.من فداش بشم
مامان
7 اردیبهشت 93 1:35
ماشالله به سروش خان چه مردی شده واسه خودش - دلم براش حسابی تنگ شده بود - ایشالله دندوناش زودی در بیان تا انقدر جیگرم اذیت نشه فاطمه جون همت کنین پاشین بیاین خونه ی ما دیگه الانم که پسری بزرگتر شده دیگه بهونه ایی ندارین - ما منتظریما
فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم
ز.ر
8 اردیبهشت 93 22:11
قشنگ ترین حس زمانیست که یه اتفاق خوب برات میفته و مطمئنی که اون اتفاق خوب یه پاداش از طرف خدا برای تو بوده . . .
فاطمه
پاسخ
تورا من دوست میدارم همه هنگام نه چون نیما که میگوید شباهنگام
اتی مامان
21 اردیبهشت 93 23:31
ماشالله به این پسرنازخدابهتون ببخشه.با اجازتون لینک کردم به ما هم سر بزنیداحتمالا همشهری در اومدیموای چه خبر خوشی
مامان رادمهر
28 اردیبهشت 93 13:40
سروش خان با این تیپای دختر کشش و اون چشمای خوشگلش هزار تا لایک داره...
فاطمه
پاسخ
قربونت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سروش می باشد