سروشسروش، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

سروش

یه خبر داغ دارم

1392/11/30 12:18
نویسنده : فاطمه
637 بازدید
اشتراک گذاری

خداجونم شکرت اولین مروارید گل پسرم در اومد.

 

 

سروش قشنگم اولین دندونت در تاریخ 11/11/92 وقتیکه چهار ماه وبیست روزه بودی

 

 

در اومد.عزیز دلم جای

 

 

دندونت خیلی درد میکنه.تو این روزا بخاطر دندونت خیلی گریه میکنی.مادر زحمت کشید

وبرات آش دندونی تو

 

 

پخت وبین فامیل تقسیم کردیم ولی تو انقد گریه کردی که بکلی یادم رفت عکس بگیرم

 

حیف شد....

 

 

دندون دوم پسرم شیش روز بعد در اومدیعنی در تاریخ17 بهمن...

 

 

 

سروش جانم دیووووووووووووووووووووووووووووووووووونتم ماه من.

 

 

 

 

 

الهی من فدات بشم

 

 

خدا جونم روزی هزار مرتبه تورو شکر به خاطر

 

 

 

نعمتات .ممنونم خداجونم که منو لایق مادر شدن

 

دونستی وسروش وبه من هدیه دادی :خدای من

 

خدای خوب و مهربون پسرم رو در پناه خودت نگه

دار...

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان رادمهر
5 اسفند 92 20:11
مبلرکه انشالله بقیه مروارداشم زودی در بیان
فاطمه
پاسخ
مممنونم نعیمه جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سروش می باشد