سروشسروش، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره

سروش

بوی فرنی

1392/10/25 17:49
نویسنده : فاطمه
376 بازدید
اشتراک گذاری

آخ که چه بوی خوبی توی خونمون پیچیده :22دی وقتی که مامانی وسروش با 

مادروبابابزرگ رفتیم مرکز بهداشت تا واکسن  چهار ماهگی سروشم رو بزنن خانمه بهمون

گفت که میتونید به شاه پسر فرنی بدی وای که چقدر ذوق کردم از اون روز هرروز برات

درست میکنم وتو هم خیلی دوست داری وبا علاقه میخوری.الهی مامی فدات بشه نفس من

دیگه میتونه غذا بخورهniniweblog.comاniniweblog.com   اینم من وبابایی هستیم که برا غذا خوردن گل

پسرمون شادی میکنیم...  

 

 

آرزو کنید...



آرزو کنيد که ذوب شويد و همچون جويباري باشيد که با شتاب مي رود

و براي شب آواز مي خواند.


آرزو کنيد که رنج بيش از حد مهربان بودن را تجربه کنيد.


آرزو کنيد که زخم خورده فهم خود از عشق باشيد و خون شما به

رغبت و شادي بر خاک ريزد.


آرزو کنيد سپيده دم برخيزيد و بالهاي قلبتان را بگشاييد و سپاس گوييد

که يک روز ديگر از حيات عشق به شما عطا شده است.


آرزو کنيد که هنگام ظهر بياراميد و به وجد و هيجان عشق بيانديشيد،


آرزو کنيد که شب هنگام با دلي حق شناس و پرسپاس به خانه

بازآييد، و به خواب رويد، با دعايي در دل براي معشوق و آوازي بر لب

در ستايش او

 

پسندها (1)

نظرات (1)

1234
3 اردیبهشت 93 20:04
سلام حدس اینکه من کیم با خودت سروش خیلی نازه خدا برات ببخشدش اسممو گفتی جایزه داری بازم بهتون سرمیزنم
فاطمه
پاسخ
سلام ممنون عزیزمحدااقل یه راهنمایی میکردی ولی فکر میکنم ندا هستی چون این اذیتا کار اونه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سروش می باشد